close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מתקני כושר בגינות ציבוריות

מערכת שורשא ניסן, תשפ26/03/2020

המודעות הרבה לחשיבותה של פעילות גופנית, הובילה את אוהבי הפעילות הספורטיבית למכוני הכושר

תגיות:
הרשויות המקומיות והאזוריות הבינו את חשיבותו הרבה של נושא זה והקימו עשרות גינות שבהן ממוקמים מתקני כושר ציבוריים. זאת כדי להפוך את מתקני הכושר לנגישים לכלל הציבור, גם עבור אלו אשר אינם מסוגלים לשלם עלויות חודשיות גבוהות לחדר הכושר וגם עבור מי שמעדיף לבצע פעילות ספורטיבית לבד או עם חברים בפארקים, באווירה נינוחה ובאוויר הצח מחוץ לבית.
המפגש החברתי בשעות אחר הצהריים והערב תורם רבות לאושרם של המתאמנים וזה יוצר בו אחד מדרבן את השני וכך הם ממשיכים להתאמן ביחידים או בקבוצות ולא נוטשים את הפעילות הספורטיבית הכל כך חשובה.

מתקני כושר
ציבוריים

כל רשות חיפשה את המיקומים המתאימים ביותר להצבת מתקני הכושר. בחלק מהמקומות הם הותקנו בסמוך לגינות הציבוריות ולגני השעשועים של הילדים, וכך נעשית פעילות משולבת של ילדים אשר משחקים להנאתם על המתקנים אשר מותאמים לגילם ולא רחוק מהם מתאמנים ההורים על מתקני כושר ציבוריים. כאשר הילדים מתבגרים, גם הם נסחפים לנושא הכושר ורבים מהם מגיעים בכל יום או כמה פעמים בשבוע לאימונים.

חלק מהמתאמנים מבצעים זאת לבד בשעות הנוחות להם, עם חברים ואחרים פועלות בסיוע של מאמן כושר אשר מגיע לריכוז המתקנים הללו ומעביר הדרכה מקצועית אילו פעולות לבצע על כל אחד מהמתקנים.

הוא מתאים לכל מתאמן את מתקני הכושר אשר מתאימים לו ונע איתם בין המתקנים השונים כדי ליצור עבורם אימון מעגלי אשר תואם את המסוגלות והיכולות של כל אחד מהם.

מיקומים ייעודיים למתקני כושר
כדי להגביר את השימוש במתקנים הללו, נבנו במקומות רבים כמו בסמוך לחוף הים אשר מגיעים אליו נופשים רבים, מתחמים גדולים במיוחד אשר מכילים עשרות מתקני כושר ציבוריים כך שכמות גדולה מאד של מתאמנים מסוגלת ליהנות מהם בו זמנית.

מתקני כושר ייחודיים 
לאור הביקוש ההולך וגובר מתקני כושר ציבוריים הוחל בייבוא של מוצרים ייחודיים אשר נבנים בטיב מעולה וקיבלו את כל האישורים הנדרשים ממכון התקנים לאחר הבדיקות המחמירות שבוצעו.

בין המתקנים החדשים אפשר למצוא, מקבילים כפולים או אופקיים, מתקני מתח, מתקנים אשר מדמים גלישת סקי, רכיבה באופניים, דחיקת רגליים, חתירה, מיטת כפיפות בטן ועוד.

במכרזים של הרשויות בוחנים בזכוכית מגדלת את טיבם של מתקני הכושר השונים ולכן היצרנים והיבואנים דואגים לאספקת והתקנת מוצרים בטיב מעולה אשר הוכיחו את עצמם כבטוחים ובטיחותיים לציבור הרחב ורק אלו מקבלים אישור להתקנה.

המתאמנים מרוצים מאד מאיכותם המקצועית של המכשירים ולכן עם הזמן הם סוחפים את חבריהם להגיע גם הם לאימונים ולכן מספרם של הספורטאים עולה בהתמדה כך שמדובר בהצלחה גדולה מאד ואפשר לראות בבירור את האושר הרב על פניהם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה